Welcome to Adobe GoLive 6
Zarządzanie finansami w organizacji pozarządowej

W dniach 3 i 4 listopada 2006 roku odbyło się szkolenie z zakresu zarządzania finansami w organizacji pozarządowej, w którym uczestniczyli przedstawiciele stowarzyszeń z terenu Gminy Police. W trakcie zajęć poruszono zagadnienia związane m.in. z:



  • prowadzeniem finansów organizacji w zakresie działalności statutowej nieodpłatnej lub odpłatnej działalności pożytku publicznego a także gospodarczej,
  • prowadzeniem rachunkowości w organizacji pozarządowej,
  • plusami i minusami uzyskania statusu pożytku publicznego,
  • zarządzaniem finansami projektu.
  • Błędami pojawiającymi się w momencie przyznania, realizacji i rozliczenia dotacji,
  • Wypracowaniem schematu współpracy koordynatora projektu z księgowym. .

Prowadzenie: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Szkolenie zorganizowano w ramach projektu "Policki Inkubator Organizacji Pozarządowych" współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Rządowego Programu Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.

2007-01-18

Welcome to Adobe GoLive 6

Welcome to Adobe GoLive 6